Dobrý den,dnes jsem prvně na internetu objevila Váš eshop,který mě mile překvapil nízkými cenami.Chtěla by jsem se zeptat v kterých městech se nacházejí Vaše zásilkovny. Bydlím na Kladně.
Informace o nákupu
Doprava, dodání (9)
Způsoby platby (1)
-
06.04.2017
Je možnost doručení Vašeho zboží do Zásilkovny v Kladně?
Vážený zákazníku,
můžete využít všech poboček Zásilkovny. Na Kladně jich je 6 (např. Nábytek Paul, Kadeřnictví Ellivisage, Intersport, Caffe Melodie, Print, Diskont Drogerie).
Tu pro vás nejbližší si vyberete přímo v objednávce, až budete vyplňovat způsob dopravy. Pobočky jsou seřazeny abecedně podle města.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
11.08.2016
Vrácení zboží a poštovného
Dobrý den,
bohužel jsem nucena (špatná velikost) vrátit celou objednávku (3 ks zboží). Je v tomto případě možné žádat i o vrácení poštovného?
Předem děkuji za odpověď.Vážený zákazníku,
je nám líto, že Vám zboží nesedlo. K Vašemu dotazu: ano, při vrácení celé zásilky vracíme automaticky celou hodnotu poštovného. Prosím, zašlete nám zboží zpět do expedičního areálu v Chlumci n.Cidlinou - na adresu uvedenou v reklamačním lístku. Jakmile zboží obdržíme, vystavíme dobropis a obratem Vám vrátíme peníze na Váš účet.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
30.10.2015
Uplatnění peněz z pokladničky při objednávce zboží
Dobrý den,
jak uplatnit penízky z pokladničky při objednávce?Vážený zákazníku,
nejprve se musíte přihlásit. Odkaz pro přihlášení naleznete v pravém horním rohu, když kliknete na "přihlásit".
Poté vložte vybrané zboží do košíku. Až budete mít vše vybráno, klikněte na pole k pokladně. Zde hned v prvním poli "1/Obsah objednávky", pod objednávanými produkty, najdete ikonku prasátka - klikněte na "uplatněte pokladničku xx Kč". Částka se Vám z celkové částky objednávky odečte.
Mějte prosím na paměti, že do pokladničy se Vám body načtou vždy po 30 dnech od odeslání objednávky. K dispozici je pak máte dlouhých 6 měsíců.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi pomůžeme: tel. 608 928 564
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
-
16.07.2015
Boxerky Demarco - kombinace barev v balení
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat , pokud objednávám např. boxerky Demarco, kde je kombinace barev v packu a pod produktem v poli je políčko na výběr barev, nerozumím tomu, jak vybrat do balíčku např. barvu červenou.
Díky moc
TvrdíkováDobrý den, paní Tvrdíková,
boxerky Demarco se prodávají v balení po 2 ks. Balení nabízíme v mixu barev, kde kombinace barev je náhodná. Proto lze zvolit pouze barva "mix".
Pokud si přejete obdržet určité konkrétní barvy v balení, napište nám prosím tuto informaci do poznámky. Pokud nám to skladová zásoba umožní, rádi Vám barvy nakombinujeme dle Vašeho přání.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
-
15.05.2015
Jakým způsobem se lze zaregistrovat
Nemůžu se zaregistrova nevím jak na to:) dekuju Daniela
Vážený zákazníku,
registrace proběhne automaticky s první objednávkou. Po odeslání Vám společně s obědnávkou dorazí přihlašovací údaje pro příští nákup včetně nároku na 5% slevu. Více o věrnostním systému pokladnička se dozvíte na tomto odkazu. Pokud máte zájem zaregistrovat se k odběru novinek můžete tak, že vyplníte odkaz "hlídač akcí". Pole je vlevo, úplně na konci každé stránky nebo opět automaticky s první objednávkou. Stačí v pokladně nechat zaškrtnuté políčko: "Přeji si zasílat dárky, slevové kupóny a informace o novinkách".
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
-
14.05.2015
osobní odběr
Dobrý den, potřebovala bych vědět, jak daleko od vlakového nádraží se nachází Vaše výdejní místo, děkuji Bohmová
Vážený zákazníku,
Naše výdejní místo se nachází cca 10-15 minut od vlakového nádraží v blízkosti zámku. Adresa i mapa expedičního skladu/odběrného místa je v sekci: Kontakt
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
13.05.2015
Veškeré náležitosti vrácení nevyhovujícího zboží
dobry den
chtěla jsem se zeptat na jakou adresu poslat nevyhovujici zboží a kdy mohu ocekavat vraceni penez za zboží.kdyz jsem neplatila postovne při prevzeti( akce bez postovneho) tak budu platit pouze postovne za poslani zpet ?
a jake nalezitosti mam poslat v balicku kvůli vraceni penez mate naky formular nebo kde napisi svůj B.u na vraceni penez
725559177Vážený zákazníku,
je nám líto, že Vám zboží nesedí.
Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:
SLK Trade, s.r.o.
Mládežnická 596
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Do reklamačního lístku (zadní část přiložené faktury) nám prosím uveďte číslo Vašeho účtu nebo můžete využít náš reklamační formulář.
Jakmile vrácené zboží obdržíme, vystavíme na něj dobropis.
Dobropisovanou částku Vám obratem vrátíme zpět na Váš účet.Pokud jste nehradila poštovné při pořízení zboží, budete hradit pouze poštovné za poslání zpět.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
-
09.02.2015
Rychlost dodání objednaného zboží
Dobrý den, pokud zboží objednám zítra, tak do kdy mi přijde? Děkuji za odpověď :)
Vážený zákazníku, objednáte-li do 12:00 hodin, objednávku Vám ještě dnes vyexpedujeme. Pak by Vám byla zásilka doručována zítra 11.2.2015.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
Přidat dotaz do poradny
Doplňující obsah
© 2023, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek