608 928 564
Po-Pá 7:30 - 15:00

Nákupní košík

Zvolte měnu: CZK


Úvod Poradna Informace o nákupu

Informace o nákupu

  • 06.04.2017

    Je možnost doručení Vašeho zboží do Zásilkovny v Kladně?

    Dobrý den,dnes jsem prvně na internetu objevila Váš eshop,který mě mile překvapil nízkými cenami.Chtěla by jsem se zeptat v kterých městech se nacházejí Vaše zásilkovny. Bydlím na Kladně.

    Vážený zákazníku,

    můžete využít všech poboček Zásilkovny. Na Kladně jich je 6 (např. Nábytek Paul, Kadeřnictví Ellivisage, Intersport, Caffe Melodie, Print, Diskont Drogerie).

    Tu pro vás nejbližší si vyberete přímo v objednávce, až budete vyplňovat způsob dopravy. Pobočky jsou seřazeny abecedně podle města.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 11.08.2016

    Vrácení zboží a poštovného

    Dobrý den,
    bohužel jsem nucena (špatná velikost) vrátit celou objednávku (3 ks zboží). Je v tomto případě možné žádat i o vrácení poštovného?
    Předem děkuji za odpověď.

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že Vám zboží nesedlo. K Vašemu dotazu: ano, při vrácení celé zásilky vracíme automaticky celou hodnotu poštovného. Prosím, zašlete nám zboží zpět do expedičního areálu v Chlumci n.Cidlinou - na adresu uvedenou v reklamačním lístku. Jakmile zboží obdržíme, vystavíme dobropis a obratem Vám vrátíme peníze na Váš účet.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 30.10.2015

    Uplatnění peněz z pokladničky při objednávce zboží

    Dobrý den,
    jak uplatnit penízky z pokladničky při objednávce?

    Vážený zákazníku,

    nejprve se musíte přihlásit. Odkaz pro přihlášení naleznete v pravém horním rohu, když kliknete na "přihlásit".

    Poté vložte vybrané zboží do košíku. Až budete mít vše vybráno, klikněte na pole k pokladně. Zde hned v prvním poli "1/Obsah objednávky", pod objednávanými produkty, najdete ikonku prasátka - klikněte na "uplatněte pokladničku xx Kč". Částka se Vám z celkové částky objednávky odečte.

    Mějte prosím na paměti, že do pokladničy se Vám body načtou vždy po 30 dnech od odeslání objednávky. K dispozici je pak máte dlouhých 6 měsíců.

    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi pomůžeme: tel. 608 928 564

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 16.07.2015

    Boxerky Demarco - kombinace barev v balení

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat , pokud objednávám např. boxerky Demarco, kde je kombinace barev v packu a pod produktem v poli je políčko na výběr barev, nerozumím tomu, jak vybrat do balíčku např. barvu červenou.
    Díky moc
    Tvrdíková

    Dobrý den, paní Tvrdíková,

    boxerky Demarco se prodávají v balení po 2 ks. Balení nabízíme v mixu barev, kde kombinace barev je náhodná. Proto lze zvolit pouze barva "mix".

    Pokud si přejete obdržet určité konkrétní barvy v balení, napište nám prosím tuto informaci do poznámky. Pokud nám to skladová zásoba umožní, rádi Vám barvy nakombinujeme dle Vašeho přání.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 15.05.2015

    Jakým způsobem se lze zaregistrovat

    Nemůžu se zaregistrova nevím jak na to:) dekuju Daniela

    Vážený zákazníku,

    registrace proběhne automaticky s první objednávkou. Po odeslání Vám společně s obědnávkou dorazí přihlašovací údaje pro příští nákup včetně nároku na 5% slevu. Více o věrnostním systému pokladnička se dozvíte na tomto odkazu. Pokud máte zájem zaregistrovat se k odběru novinek můžete tak, že vyplníte odkaz "hlídač akcí". Pole je vlevo, úplně na konci každé stránky nebo opět automaticky s první objednávkou. Stačí v pokladně nechat zaškrtnuté políčko: "Přeji si zasílat dárky, slevové kupóny a informace o novinkách".

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 14.05.2015

    osobní odběr

    Dobrý den, potřebovala bych vědět, jak daleko od vlakového nádraží se nachází Vaše výdejní místo, děkuji Bohmová

    Vážený zákazníku,

    Naše výdejní místo se nachází cca 10-15 minut od vlakového nádraží v blízkosti zámku. Adresa i mapa expedičního skladu/odběrného místa je v sekci: Kontakt
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 13.05.2015

    Veškeré náležitosti vrácení nevyhovujícího zboží

    dobry den

    chtěla jsem se zeptat na jakou adresu poslat nevyhovujici zboží a kdy mohu ocekavat vraceni penez za zboží.kdyz jsem neplatila postovne při prevzeti( akce bez postovneho) tak budu platit pouze postovne za poslani zpet ?

    a jake nalezitosti mam poslat v balicku kvůli vraceni penez mate naky formular nebo kde napisi svůj B.u na vraceni penez
    725559177

    Vážený zákazníku,


    je nám líto, že Vám zboží nesedí.
    Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:

    SLK Trade, s.r.o.
    Mládežnická 596
    503 51 Chlumec nad Cidlinou

    Do reklamačního lístku (zadní část přiložené faktury) nám prosím uveďte číslo Vašeho účtu nebo můžete využít náš reklamační formulář.
    Jakmile vrácené zboží obdržíme, vystavíme na něj dobropis.
    Dobropisovanou částku Vám obratem vrátíme zpět na Váš účet.

    Pokud jste nehradila poštovné při pořízení zboží, budete hradit pouze poštovné za poslání zpět.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 09.02.2015

    Rychlost dodání objednaného zboží

    Dobrý den, pokud zboží objednám zítra, tak do kdy mi přijde? Děkuji za odpověď :)

    Vážený zákazníku, objednáte-li do 12:00 hodin, objednávku Vám ještě dnes vyexpedujeme. Pak by Vám byla zásilka doručována zítra 11.2.2015.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu


  | 1 | 2 | 3 | 5 |


Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.