608 928 564
Po-Pá 7:30 - 15:00

Nákupní košík

Zvolte měnu: CZK


Úvod Poradna Informace o nákupu

Informace o nákupu

  • 13.01.2015

    Jakým způsobem se lze zaregistrovat

    Dobrý den,

    velice ráda bych se zaregistrovala, ale nemohu najít kde. Můžete prosím poslat link nebo mě navést ?

    Děkuji Mynářová

    Dobrý den, paní Mynářová,
    Registrace v našem e-shopu vzniká automaticky a to vytvořením první objednávky v našem e-shopu.
    Ve shrnutí objednávky do e-mailu obdržíte rovněž přihlašovací údaje k zákaznickému účtu.
    Po 30 dnech se Vám do Vašeho účtu promítne pokladnička a to zhodnocením 5 % z celkové částky za zboží z předešlé objednávky. Pokladničku ,,slevu" pak můžete využít při dalším nákupu.
    V případě jakýchkoli dotazů jsme Vám plně k dispozici.
    S přáním pěkného dne tým e-shopu

  • 05.01.2015

    Dostupnost náušnic IO122A-BIL s kamínky

    Dobrý den, u tohoto produktu mi nelze zadat více kusů. pouze 1.
    Znamená to, že jich není více na skladě?
    Děkuji a přeji příjemný den.
    Kocábová

    Vážený zákazníku,

    ano, veškeré zboží nabízené v našem e-shopu máme skladem. Pokud nelze zvolit více ks, než jeden, máme skladem pouze jeden ks.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 02.01.2015

    Možnost vrácení podprsenky po rozbalení, pokud mi nepadne

    Dobrý den, našla jsem Vaši stánku s podprs. Kdyby mi neseděla mohla by jsem Vám ji vrátit. Mám totiž veliký problém sehnat na mne velikost.Děkuji Vám předem za laskavou odpověď. Vágnerová

    Vážený zákazníku, ano, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Garantujeme 30 dnů, na možné vrácení zboží.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 18.12.2014

    Je možnost si zvolit barvu vybraného zboží

    Dobrý den, lze si vybrat barvu? Ráda bych světlejší odstíny např. béžovou, bílou.. děkuji

    Vážený zákazníku,

    ano, barvy si můžete zvolit. Prosím, napište nám vybrané barvy do poznámky v objednávkovém formuláři. Pokud nám to skladová zásoba umožní, namícháme v balení barvy dle Vašeho požadavku. V opačném případě Vás budeme kontaktovat.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 15.12.2014

    možnost zaslání

    dobrý den, prosím o sdělení, zda je možno zaslat objednané zboží mimo republiku, konkrétně do Španělska. Platba by byla v Kč.

    Vážený zákazníku,

    je nám velmi líto, ale zboží odesíláme pouze v rámci České a Slovenské republiky. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 15.12.2014

    problém s odesláním formuláře

    Dobrý den
    Nešlamně bohužel odeslat objednávka. Objednávala jsem dvě push up podprsenky:
    Romance a 2923 b -75b v ceně 199 Kč
    Nella a 2242b 75b v ceně 169 Kč.
    Pokud je možné přijmout tuto objednávku, bylo by to na adresu
    Marie Petrovičová, Valentova 1735/7,149 00 Praha 11/poštou na dobírku/
    Děkuji Vám.
    S pozdravem
    Petrovičová

    Dobrý den, paní Petrovičová,

    děkujeme za Vaši objednávku. Omlouváme se za komplikace, předáváme zprávu našim IT kolegům, aby vyzjistili, kde je problém.

    Pro dokončení Vaší objednávky Vás prosím o telefonní číslo, na kterém Vás bude doručovatel České pošty kontaktovat ohledně termínu doručení. Jakmile Vaše telefonní číslo obdržíme, objednávku dokončíme.

    Předem děkuji, krásný den

    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková

  • 12.12.2014

    Neznám číslo objednávky - lze zjistit její stav?

    dobry den včera jsem si u vas objednala zboží čislo objednavky nevim, platbu jsem zvolila převoden take jsem to už i zaplatila ale nepřišel mi email ohledně stavu objednavky. jde to nějak zjistit?? děkuji

    Dobrý den, paní Schieblová,

    děkujeme za Vaši objednávku na https://www.kalhotky-podprsenky.cz/

    Dnes jsme obdrželi částku za Vaší objednávku.
    Ještě dnes Vám objednávku vyexpedujeme.
    Následující pracovní den Vám bude zásilka doručovaná.

    S přáním pěkného dne

  • 09.12.2014

    Stihne mi zboží dorazit do Vánoc

    Dobrý den,
    mohu se zeptat, když dnes objednám u Vás zboží přes eshop dojde to do Vánoc?
    Děkuji za odpověď

    Vážený zákazníku, přijaté objednávky do 12:00 hodin expedujeme ještě týž den. Dopravci doručují zásilky do druhého pracovního dne ode dne expedice.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 06.12.2014

    vlastní odběr zboží

    Dobrý den,
    je možné si zboží vyzvednout ve vašem skladu Chlumec nad Cidlinou?
    Předem Vám děkuji za odpověď
    Monika S.

    Vážený zákazníku, ano, zboží si můžete vyzvednout v našem expedičním skladu v Chlumci nad Cidlinou. Zadejte si v našem e-shopu objednávku, u způsobu doručení si zadejte osobní odběr. Jakmile obdržíme objednávku v našem systému, budeme Vás informovat o expedici a možném vyzvednutí balíčku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu


| 1 | 2 | 3 | 5 |


Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.