Dobrý den,
velice ráda bych se zaregistrovala, ale nemohu najít kde. Můžete prosím poslat link nebo mě navést ?
Děkuji Mynářová
Informace o nákupu
Doprava, dodání (9)
Způsoby platby (1)
-
13.01.2015
Jakým způsobem se lze zaregistrovat
Dobrý den, paní Mynářová,
Registrace v našem e-shopu vzniká automaticky a to vytvořením první objednávky v našem e-shopu.
Ve shrnutí objednávky do e-mailu obdržíte rovněž přihlašovací údaje k zákaznickému účtu.
Po 30 dnech se Vám do Vašeho účtu promítne pokladnička a to zhodnocením 5 % z celkové částky za zboží z předešlé objednávky. Pokladničku ,,slevu" pak můžete využít při dalším nákupu.
V případě jakýchkoli dotazů jsme Vám plně k dispozici.
S přáním pěkného dne tým e-shopu
-
05.01.2015
Dostupnost náušnic IO122A-BIL s kamínky
Dobrý den, u tohoto produktu mi nelze zadat více kusů. pouze 1.
Znamená to, že jich není více na skladě?
Děkuji a přeji příjemný den.
KocábováVážený zákazníku,
ano, veškeré zboží nabízené v našem e-shopu máme skladem. Pokud nelze zvolit více ks, než jeden, máme skladem pouze jeden ks.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
02.01.2015
Možnost vrácení podprsenky po rozbalení, pokud mi nepadne
Dobrý den, našla jsem Vaši stánku s podprs. Kdyby mi neseděla mohla by jsem Vám ji vrátit. Mám totiž veliký problém sehnat na mne velikost.Děkuji Vám předem za laskavou odpověď. Vágnerová
Vážený zákazníku, ano, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Garantujeme 30 dnů, na možné vrácení zboží.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
18.12.2014
Je možnost si zvolit barvu vybraného zboží
Dobrý den, lze si vybrat barvu? Ráda bych světlejší odstíny např. béžovou, bílou.. děkuji
Vážený zákazníku,
ano, barvy si můžete zvolit. Prosím, napište nám vybrané barvy do poznámky v objednávkovém formuláři. Pokud nám to skladová zásoba umožní, namícháme v balení barvy dle Vašeho požadavku. V opačném případě Vás budeme kontaktovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
15.12.2014
možnost zaslání
dobrý den, prosím o sdělení, zda je možno zaslat objednané zboží mimo republiku, konkrétně do Španělska. Platba by byla v Kč.
Vážený zákazníku,
je nám velmi líto, ale zboží odesíláme pouze v rámci České a Slovenské republiky. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
15.12.2014
problém s odesláním formuláře
Dobrý den
Nešlamně bohužel odeslat objednávka. Objednávala jsem dvě push up podprsenky:
Romance a 2923 b -75b v ceně 199 Kč
Nella a 2242b 75b v ceně 169 Kč.
Pokud je možné přijmout tuto objednávku, bylo by to na adresu
Marie Petrovičová, Valentova 1735/7,149 00 Praha 11/poštou na dobírku/
Děkuji Vám.
S pozdravem
PetrovičováDobrý den, paní Petrovičová,
děkujeme za Vaši objednávku. Omlouváme se za komplikace, předáváme zprávu našim IT kolegům, aby vyzjistili, kde je problém.
Pro dokončení Vaší objednávky Vás prosím o telefonní číslo, na kterém Vás bude doručovatel České pošty kontaktovat ohledně termínu doručení. Jakmile Vaše telefonní číslo obdržíme, objednávku dokončíme.
Předem děkuji, krásný denza eKAPO tým
Ing. Iva Turečková
-
12.12.2014
Neznám číslo objednávky - lze zjistit její stav?
dobry den včera jsem si u vas objednala zboží čislo objednavky nevim, platbu jsem zvolila převoden take jsem to už i zaplatila ale nepřišel mi email ohledně stavu objednavky. jde to nějak zjistit?? děkuji
Dobrý den, paní Schieblová,
děkujeme za Vaši objednávku na https://www.kalhotky-podprsenky.cz/
Dnes jsme obdrželi částku za Vaší objednávku.
Ještě dnes Vám objednávku vyexpedujeme.
Následující pracovní den Vám bude zásilka doručovaná.S přáním pěkného dne
-
09.12.2014
Stihne mi zboží dorazit do Vánoc
Dobrý den,
mohu se zeptat, když dnes objednám u Vás zboží přes eshop dojde to do Vánoc?
Děkuji za odpověďVážený zákazníku, přijaté objednávky do 12:00 hodin expedujeme ještě týž den. Dopravci doručují zásilky do druhého pracovního dne ode dne expedice.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
06.12.2014
vlastní odběr zboží
Dobrý den,
je možné si zboží vyzvednout ve vašem skladu Chlumec nad Cidlinou?
Předem Vám děkuji za odpověď
Monika S.Vážený zákazníku, ano, zboží si můžete vyzvednout v našem expedičním skladu v Chlumci nad Cidlinou. Zadejte si v našem e-shopu objednávku, u způsobu doručení si zadejte osobní odběr. Jakmile obdržíme objednávku v našem systému, budeme Vás informovat o expedici a možném vyzvednutí balíčku.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
Přidat dotaz do poradny
Doplňující obsah
© 2024, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek