Přihlaste svůj email, ať víte o novinkách a slevových akcích jako první! Pošleme Vám kupón na 100 Kč a dárek k svátku a narozeninám.
Vrácení, výměna a reklamace zboží
Zboží vám nesedlo?můžete ho vrátit zde |
Něco s vaším zbožím není v pořádku?Moc nás to mrzí, |
Vrácení zbožíNesedí? Nelíbí? Nevadí! Zboží nám můžete vrátit bez udání důvodů do 30 dnů od nákupu (od převzetí balíčku). Vrácené kousky musí být nenošené, v původním stavu, nejlépe s originálními visačkami, tak aby mohly udělat radost někomu jinému. Zboží nám můžete zaslat dvěma způsoby: |
Vrácení přes Zásilkovnu - zpětná zásilka
Cena za tuto službu je 59 Kč (2,5 € na Slovensku). Na místě nic neplatíte, tuto částku Vám odečteme od hodnoty vráceného zboží. Odeslat balíček zpět prostřednictvím Zásilkovny můžete i v případě, že Vám byl doručen jiným přepravcem. |
Vrácení poštou či jiným přepravcem
|
Výměna zbožíChcete zboží vyměnit? Pokud si přejete jen jinou velikost či barvu, rádi Vám zboží vyměníme. Pro zaslání zboží zpět k nám, prosím, použijte vhodnou obálku. U podprsenek s kosticí a plavek vždy volte krabici či jiný pevný obal. Jen tak zboží ochráníte natolik, aby mohlo udělat radost někomu dalšímu. Výměnu provádíme pouze přes pobočky Zásilkovny. Platí pouze pro zboží (může se jednat o více kousků) v minimální hodnotě 500 Kč. Pokud je hodnota zboží nižší než 500 Kč, zašlete nám zboží zpět, vrátíme Vám za ně peníze. Zboží lze zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny - zpětná zásilka (postup najdete zde), nebo jiným dopravcem (postup najdete zde). |
Něco s vaším zbožím není v pořádku?moc nás to mrzí, společně to napravíme |
Zboží vám nesedlo?vyměňte nebo |
Reklamace zbožíNěco se zbožím není v pořádku? Moc nás to mrzí, ale nemějte obavy, společně to napravíme. Ozvěte se nám na telefonní číslo 608 928 564 nebo na e-mail info@ekapo.cz. |
Jak nejsnadněji postupovat při reklamaci?
Lhůta pro vyřízení reklamace:Veškeré reklamace vyřizujeme obratem - v naprosté většině do 2 dnů od obdržení vráceného zboží, maximálně však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Zboží po záruce:Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a nesprávným používáním výrobku. Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené:Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodanou zásilku. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás co nejdříve informovat o této skutečnosti. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému:Pokud obdržíte od našeho e-shopu jiný výrobek, než jste si objednal(a) (neúmyslná záměna při balení výrobků), nebo obdržíte výrobek vadný, kontaktujte nás e-mailem: info@ekapo.cz nebo telefonicky: 608 928 564 |
Záruční lhůta začíná dnem převzetí výrobku kupujícím. Na zboží zakoupené v našem e-shopu je poskytována záruka 24 měsíců. V případě, že se v průběhu záruční doby objeví vada, má kupující právo na řádné, včasné a bezplatné odstranění této vady nebo na výměnu vadného zboží za bezvadné. Není - li toto možné, má právo požadovat přiměřenou slevu či právo odstoupit od smlouvy. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě. Reklamaci můžete uplatnit doručením zboží na adresu prodávajícího. Zboží prosím zašlete zpět v odpovídajícím obalu, s popsáním závady a nejlépe s kopií pořizovacího dokladu či s reklamačním lístkem, výhradně na adresu areálu: SLK Trade s.r.o., Mládežnická 596, 503 51 Chlumec nad Cidlinou |
Formulář pro vrácení zboží
Doplňující obsah
Naše nabídka
![]() 30 dní na |
![]() Expedice zboží |
![]() Dárek k nákupu |
© 2023, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek