Dobrý den,
bohužel jsem nucena (špatná velikost) vrátit celou objednávku (3 ks zboží). Je v tomto případě možné žádat i o vrácení poštovného?
Předem děkuji za odpověď.
Reklamace, vrácení
-
11.08.2016
Vrácení zboží a poštovného
Vážený zákazníku,
je nám líto, že Vám zboží nesedlo. K Vašemu dotazu: ano, při vrácení celé zásilky vracíme automaticky celou hodnotu poštovného. Prosím, zašlete nám zboží zpět do expedičního areálu v Chlumci n.Cidlinou - na adresu uvedenou v reklamačním lístku. Jakmile zboží obdržíme, vystavíme dobropis a obratem Vám vrátíme peníze na Váš účet.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
13.05.2015
Veškeré náležitosti vrácení nevyhovujícího zboží
dobry den
chtěla jsem se zeptat na jakou adresu poslat nevyhovujici zboží a kdy mohu ocekavat vraceni penez za zboží.kdyz jsem neplatila postovne při prevzeti( akce bez postovneho) tak budu platit pouze postovne za poslani zpet ?
a jake nalezitosti mam poslat v balicku kvůli vraceni penez mate naky formular nebo kde napisi svůj B.u na vraceni penez
725559177Vážený zákazníku,
je nám líto, že Vám zboží nesedí.
Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:
SLK Trade, s.r.o.
Mládežnická 596
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Do reklamačního lístku (zadní část přiložené faktury) nám prosím uveďte číslo Vašeho účtu nebo můžete využít náš reklamační formulář.
Jakmile vrácené zboží obdržíme, vystavíme na něj dobropis.
Dobropisovanou částku Vám obratem vrátíme zpět na Váš účet.Pokud jste nehradila poštovné při pořízení zboží, budete hradit pouze poštovné za poslání zpět.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
-
05.12.2014
Vrácení nebo výměna
Dobrý den.
Chci objednat nějaké zboží pro manželku k vánocům.Bude možná výměna nebo vrácení,pokud špatně odhadnu velikost?
Děkuji za odpověďVážený zákazníku, v našem e-shopu poskytujeme 30 denní záruku na vrácení, nebo výměnu zboží. Nemusíte se obávat i po vánocích budeme přijímat vrácené zásilky s nevyhovujícím zbožím.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
27.09.2014
Kdo zaplatí poštovné při vrácení nevyhovujícího zboží
odešlu zboží zpět,na čí náklady? 603413327
Vážený zákazníku, nevyhovující zboží nám zašlete nazpět na tuto adresu: SLK Trade, s.r.o. Mládežnická 596, 503 51, Chlumec nad Cidlinou. Náklady spojené s odesláním zboží k nám si zákazník hradí sám.
Na vrácené zboží Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky v případě, že Vám bylo účtováno(vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
17.07.2014
Lze vyměnit zboží, pokud jsem již odstřihla štítky
dobrý den..můžu vyměnit prádlo za větší,u kterého jsem už ale ustřihla štítky dřív,než jsem si ho vyzkoušela a je mi po vyzkoušení malé?štítky mam...chtěla bych stejné prádlo,jen větší...děkuji...
Vážený zákazníku, je nám líto, že Vám zboží nesedí.
Ano, výměna zboží je možná.
Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:
Mládežnická 596
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Na vrácené zboží, Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky v případě, že Vám bylo účtováno(vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).
Doporučujeme Vám zadat si novou objednávku v našem e-shopu (budete mít jistotu, že se zboží nevyprodá, než k nám dorazí to vrácené). Do poznámky (v objednávce i na reklamačním lístku) nám napište výměna zboží. Jakmile obdržíme vrácené zboží, započteme ho s novou objednávkou. Zboží obratem vyexpedujeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
09.07.2014
Lze vyměnit zboží v případě nevyhovující velikosti
dobrý den..přítel mi koupil komplet Florance.bohužel neodhadl velikost.jde vyměnit 75B za 80C?děkuji...
Vážený zákazníku, komplet Florance nabízíme pouze ve velikostech 70B, 75B a 80B. Komlety ve velikosti 80C naleznete zde.
Přejete-li si zboží vyměnit, doporučujeme Vám vystavit si v našem e-shopu novou objednávku s poznámkou výměna zboží. Rovněž nám tuto informaci sdělte do reklamačního lístku. Nevyhovující zboží nám zašlete na tuto adresu: Mládežnická 596, 503 51, Chlumec nad Cidlinou. Jakmile vrácené zboží obdržíme, odečteme dobropisovanou částku z nové objednávky (zaplatíte pouze rozdíl, nebo 0,- Kč), kterou obratem vyexpedujeme a zašleme na Vaší adresu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
01.05.2014
dotaz na vrácení prádla
pri kontrole objednaneho zbozi jsem zjistil ze jsem spletl velikost u dvou kusu pradla je moznos je poslat spatky k vymene dekuji sulc az si to vyzvednu uvidim
Vážený pane Šulci, v případě, že Vám zboží nebude velikostně vyhovovat, ano můžete nám ho zaslat na výměnu. Adresu expedičního areálu naleznete na reklamačním lístku.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu.
Přidat dotaz do poradny
Doplňující obsah
© 2024, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek