Dobrý den,
dnes jsem si u vás objednala noční košilku v jedné velikosti a poté jsem zjistila, že bych nejspíš potřebovala větší velikost, je možné zboží vyměnit?
Děkuji za odpověď
BS
Informace o nákupu
Doprava, dodání (9)
Způsoby platby (1)
-
03.08.2014
Výměna noční košilky
Vážený zákazníku, dle telefonické dohody jsme Vám změnili velikost XL na velikost XXL v barvě sv. růžové.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
17.07.2014
Lze vyměnit zboží, pokud jsem již odstřihla štítky
dobrý den..můžu vyměnit prádlo za větší,u kterého jsem už ale ustřihla štítky dřív,než jsem si ho vyzkoušela a je mi po vyzkoušení malé?štítky mam...chtěla bych stejné prádlo,jen větší...děkuji...
Vážený zákazníku, je nám líto, že Vám zboží nesedí.
Ano, výměna zboží je možná.
Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:
Mládežnická 596
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Na vrácené zboží, Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky v případě, že Vám bylo účtováno(vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).
Doporučujeme Vám zadat si novou objednávku v našem e-shopu (budete mít jistotu, že se zboží nevyprodá, než k nám dorazí to vrácené). Do poznámky (v objednávce i na reklamačním lístku) nám napište výměna zboží. Jakmile obdržíme vrácené zboží, započteme ho s novou objednávkou. Zboží obratem vyexpedujeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
13.07.2014
dotaz na objednávku
Včera jsem se pokoušela zaslat objednávku zboží, ale nikde jsem nezjistila, jestli objednávka byla opravdu odeslána a vámi přijata
Vážený zákazníku, po kontrole v našem systému objednávku na Vaše jméno neevidujeme. Doporučujeme Vám zaslat objednávku znovu. Po zdařilém odeslání objednávky obdržíte na Váš e-mail potvrzení o příjetí. Nebo objednávku můžeme vytvořit společně telefonicky na čísle 608 928 564 :))
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
09.07.2014
Jakým způsobem se lze zaregistrovat
Dobrý den,
nikde na stránkách nevidím možnost registrace, nepočítám registraci e-mailové adresy. Provádí se registrace až během objednávky?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
MelicharováVážený zákazníku, ano, registrace vzniká automaticky a to vytvořením první objednávky v našem e-shopu. Ve shrnutí objednávky v e-mailu obdržíte rovněž přihlašovací údaje k Vašemu zákaznickému účtu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
09.07.2014
Lze vyměnit zboží v případě nevyhovující velikosti
dobrý den..přítel mi koupil komplet Florance.bohužel neodhadl velikost.jde vyměnit 75B za 80C?děkuji...
Vážený zákazníku, komplet Florance nabízíme pouze ve velikostech 70B, 75B a 80B. Komlety ve velikosti 80C naleznete zde.
Přejete-li si zboží vyměnit, doporučujeme Vám vystavit si v našem e-shopu novou objednávku s poznámkou výměna zboží. Rovněž nám tuto informaci sdělte do reklamačního lístku. Nevyhovující zboží nám zašlete na tuto adresu: Mládežnická 596, 503 51, Chlumec nad Cidlinou. Jakmile vrácené zboží obdržíme, odečteme dobropisovanou částku z nové objednávky (zaplatíte pouze rozdíl, nebo 0,- Kč), kterou obratem vyexpedujeme a zašleme na Vaší adresu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
05.07.2014
Možnost přihlášení do obchodu, odebírání novinek atd.
Dobrý den, ráda bych se přihlásila do vašeho systému, a ráda odebírala veškeré nivinky, slevy a informace.
Pěkný den
Paličková RenátaVážený zákazníku, po kontrole v našem systému jsme zjistili, že se Vám podařilo Váš e-mail pro zasílání akčních nabídek přihlásit. Registrace v našem e-shopu vzniká vytvořením první objednávky, ve shrnutí objednávky v e-mailu obdržíte přihlašovací údaje k Vašemu zákaznickému účtu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
26.06.2014
žádost o změnu platby
Dobrý den , právě jsem si objednala zboží v hodnotě 398 Kč , ale chtěla bych objednané zboží zaplatit dobírkou a ne platebním převodem , který jsem omylem zadala . Děkuji za zprávu jak mám dále postupovat . Děkuji Kadlčíková Soňa tel. 739 695 369
Vážená paní Kadlčíková, dnes jsme v naší bance obdrželi platbu za Vaši objednávku. Objednávku Vám tedy expedujeme a zasíláme na Vaší adresu. Následující pracovní den tj. v pondělí Vám bude zásilka doručena.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
17.06.2014
registrace
Dobry den,moc se mi libi vase zbozi,poradte prosim jak se zaregistrovat,preji zezky den Jarka
Vážený zákazníku, registrace vzniká automaticky a to vystavením první objednávky v našem e-shopu. Ve shrnutí v objednávce obdržíte svoje přihlašovací údaje k Vašemu zákaznickému účtu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
03.06.2014
Vrácení podprsenky a vrácení částky za zboží a poštovné
Dobrý den.Chci vrátit podprsenku a mám dotaz ohledně peněz. Vrátí se mi na účet celá částka i za poštovné? Děkuji Ryšavá
Vážený zákazníku, na vrácené zboží Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky (vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
Přidat dotaz do poradny
Doplňující obsah
© 2024, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek