608 928 564
Po-Pá 7:30 - 15:00

Nákupní košík

Zvolte měnu: CZK


Úvod Poradna Informace o nákupu

Informace o nákupu

  • 03.08.2014

    Výměna noční košilky

    Dobrý den,
    dnes jsem si u vás objednala noční košilku v jedné velikosti a poté jsem zjistila, že bych nejspíš potřebovala větší velikost, je možné zboží vyměnit?
    Děkuji za odpověď
    BS

    Vážený zákazníku, dle telefonické dohody jsme Vám změnili velikost XL na velikost XXL v barvě sv. růžové.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 17.07.2014

    Lze vyměnit zboží, pokud jsem již odstřihla štítky

    dobrý den..můžu vyměnit prádlo za větší,u kterého jsem už ale ustřihla štítky dřív,než jsem si ho vyzkoušela a je mi po vyzkoušení malé?štítky mam...chtěla bych stejné prádlo,jen větší...děkuji...

    Vážený zákazníku, je nám líto, že Vám zboží nesedí.
    Ano, výměna zboží je možná.
    Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:

    Mládežnická 596
    503 51 Chlumec nad Cidlinou

    Na vrácené zboží, Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky v případě, že Vám bylo účtováno(vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).

    Doporučujeme Vám zadat si novou objednávku v našem e-shopu (budete mít jistotu, že se zboží nevyprodá, než k nám dorazí to vrácené). Do poznámky (v objednávce i na reklamačním lístku) nám napište výměna zboží. Jakmile obdržíme vrácené zboží, započteme ho s novou objednávkou. Zboží obratem vyexpedujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 13.07.2014

    dotaz na objednávku

    Včera jsem se pokoušela zaslat objednávku zboží, ale nikde jsem nezjistila, jestli objednávka byla opravdu odeslána a vámi přijata

    Vážený zákazníku, po kontrole v našem systému objednávku na Vaše jméno neevidujeme. Doporučujeme Vám zaslat objednávku znovu. Po zdařilém odeslání objednávky obdržíte na Váš e-mail potvrzení o příjetí. Nebo objednávku můžeme vytvořit společně telefonicky na čísle 608 928 564 :))
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 09.07.2014

    Jakým způsobem se lze zaregistrovat

    Dobrý den,
    nikde na stránkách nevidím možnost registrace, nepočítám registraci e-mailové adresy. Provádí se registrace až během objednávky?
    Děkuji za odpověď.
    S pozdravem
    Melicharová

    Vážený zákazníku, ano, registrace vzniká automaticky a to vytvořením první objednávky v našem e-shopu. Ve shrnutí objednávky v e-mailu obdržíte rovněž přihlašovací údaje k Vašemu zákaznickému účtu.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 09.07.2014

    Lze vyměnit zboží v případě nevyhovující velikosti

    dobrý den..přítel mi koupil komplet Florance.bohužel neodhadl velikost.jde vyměnit 75B za 80C?děkuji...

    Vážený zákazníku, komplet Florance nabízíme pouze ve velikostech 70B, 75B a 80B. Komlety ve velikosti 80C naleznete zde

    Přejete-li si zboží vyměnit, doporučujeme Vám vystavit si v našem e-shopu novou objednávku s poznámkou výměna zboží. Rovněž nám tuto informaci sdělte do reklamačního lístku. Nevyhovující zboží nám zašlete na tuto adresu: Mládežnická 596, 503 51, Chlumec nad Cidlinou. Jakmile vrácené zboží obdržíme, odečteme dobropisovanou částku z nové objednávky (zaplatíte pouze rozdíl, nebo 0,- Kč), kterou obratem vyexpedujeme a zašleme na Vaší adresu.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 05.07.2014

    Možnost přihlášení do obchodu, odebírání novinek atd.

    Dobrý den, ráda bych se přihlásila do vašeho systému, a ráda odebírala veškeré nivinky, slevy a informace.

    Pěkný den

    Paličková Renáta

    Vážený zákazníku, po kontrole v našem systému jsme zjistili, že se Vám podařilo Váš e-mail pro zasílání akčních nabídek přihlásit. Registrace v našem e-shopu vzniká vytvořením první objednávky, ve shrnutí objednávky v e-mailu obdržíte přihlašovací údaje k Vašemu zákaznickému účtu.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 26.06.2014

    žádost o změnu platby

    Dobrý den , právě jsem si objednala zboží v hodnotě 398 Kč , ale chtěla bych objednané zboží zaplatit dobírkou a ne platebním převodem , který jsem omylem zadala . Děkuji za zprávu jak mám dále postupovat . Děkuji Kadlčíková Soňa tel. 739 695 369

    Vážená paní Kadlčíková, dnes jsme v naší bance obdrželi platbu za Vaši objednávku. Objednávku Vám tedy expedujeme a zasíláme na Vaší adresu. Následující pracovní den tj. v pondělí Vám bude zásilka doručena.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 17.06.2014

    registrace

    Dobry den,moc se mi libi vase zbozi,poradte prosim jak se zaregistrovat,preji zezky den Jarka

    Vážený zákazníku, registrace vzniká automaticky a to vystavením první objednávky v našem e-shopu. Ve shrnutí v objednávce obdržíte svoje přihlašovací údaje k Vašemu zákaznickému účtu.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 03.06.2014

    Vrácení podprsenky a vrácení částky za zboží a poštovné

    Dobrý den.Chci vrátit podprsenku a mám dotaz ohledně peněz. Vrátí se mi na účet celá částka i za poštovné? Děkuji Ryšavá

    Vážený zákazníku, na vrácené zboží Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z  předešlé objednávky (vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu


| 1 | 3 | 4 | 5 |


Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.